Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Dzięki intuicyjnie zaprojektowanej nawigacji sklepu, możesz łatwo dodawać interesujące Cię produkty do swojego koszyka. Aby złożyć zamówienie, zaloguj się (choć nie jest to konieczne), wypełnij formularz dostawy oraz wybierz metodę płatności za zakupy. Po złożeniu zamówienia otrzymasz podsumowanie na podany w formularzu adres e-mail.

2. Jakie informacje powinienem podać przy składaniu zamówienia?

W procesie składania zamówienia musisz wypełnić wymagane pola formularza.

3. Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

Tworząc sklep skupiliśmy się na nowoczesnych metodach płatności za pośrednictwem internetu. Umożliwiamy płatność przez PayU, PayPal oraz nowoczesną bramkę Paynow. Nie zabrakło także tradycyjnej metody płatności gotówką przy odbiorze przesyłki - u Kuriera.

4. Czy naliczany jest podatek VAT?

Wszystkie ceny produktów są cenami brutto (zawierające już podatek VAT). Każdy Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu (dokument sprzedaży) w formie faktury VAT. Jeśli nie posiadasz NIP-u faktura będzie wystawiona imiennie.

5. Co powinienem zrobić, jeśli płatność nie zostanie zaakceptowana?

Spróbuj ponownie za chwilę. Jeśli płatność nadal nie jest akceptowana, sprawdź saldo konta. Jeśli wszystko jest tak, jak powinno, ale nadal nie możesz dokonać płatności, skontaktuj się z nami i powiadom nas o problemie.

6. Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie zrób to jak najszybciej, najlepiej kontaktując się z nami telefonicznie! Jeśli już zdążyliśmy przetworzyć Twoje zamówienie i paczka jest już w drodze do Ciebie, poczekaj na nią i zwróć ją do nas.

7. Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?

Tak, jako kupujący masz 14 dni na złożenie oświadczenia o rezygnacji z zakupu oraz kolejne 14 dni na odesłanie go do nas!

8. Jak utworzyć konto?

Aby utworzyć konto w naszym sklepie w prawym górnym rogu kliknij w zakładkę "MOJE KONTO", a następnie "ZAREJESTRUJ MNIE". Następnie przejdź przez formularz rejestracji oraz aktywuj swoje konto.

9. Zapomniałem hasło do konta. Jak mogę je odzyskać?

Jeśli masz już założone konto w naszym sklepie, lecz zapomniałeś swoje hasło, skorzystaj z opcji "Przypomnij hasło" dostępnej pod formularzem logowania.

10. Bezpieczeństwo

Nasz sklep internetowy jest zabezpieczony certyfikatem SSL. Oznacza to, że wprowadzane przez Ciebie informacje są szyfrowane i nie będą dostępne dla osób trzecich.

11. Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

Wyślemy ci kod śledzenia przesyłki, gdy paczka zostanie wysłana.

12. Jaki jest czas wysyłki?

Staramy się wysyłać paczki w ciągu 24h, jednak dla pewności, czas wysyłki zostanie potwierdzony w potwierdzeniu zamówienia.

13. Jaki jest koszt wysyłki?

Cennik dostawy widoczny jest przy każdym produkcie oraz w Twoim koszyku.